Minden, amit egy egyszerű konyhában elkészíthet

Receptbirodalom

Receptbirodalom

Magvas korongok

2019. január 22. - stunde25

" Az utóbbi időkben elhanyagoltam az oldalt, időhiány miatt, de most újra itt vagyok és újabb recepttel jelentkezem. A mai receptem nem más mint a Magvas korongok. Nem túl fantázia dús név, nincs benne semmi rejtély, de nagyon finom. A Magvas korongok, vagy ahogy én nevezem "lapos ropi", egyszerűen eteti magát. Ezt a receptet a nővéremtől kaptam, most csináltam meg én is először, gondoltam megosztom veletek."

 

Magvas korongok

 ma.jpg

2 adag

Hozzávalók:

  • 2dl lenmag
  • 2dl szezámmag
  • 2dl tökmag
  • 2dl napraforgómag
  • 2dl zabpehely
  • 7dl rétesliszt
  • 4 teáskanál só
  • 2 teáskanál sütőpor
  • 2,5dl étolaj
  • 4dl víz

 

Elkészítés:

  1. Egy nagy tálba kimérjük a lenmagot, a szezámmagot, a napraforgómagot, a zabpelyhet, a lisztet és a sót és jól összekavarjuk. Kimérjük a tökmagot is egy zacskóba téve, kicsit összetörjük és hozzáadjuk a száraz keverékhez.

 

  1. A száraz keverékhez hozzáadjuk az étolajat és a vizet,és jól eldolgozzuk. Ragacsos masszát kapunk.

 

  1. Nagyobb golyókat formálunk, és sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük. Kézzel jó laposra elnyomkodjuk őket, majd előmelegített sütőbe tesszük.

Kb. 180-200°-on készre sütjük. Mikor a széle már barna, akkor tekinthetjük megfelelőnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://receptbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr2514580836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása